Nisaa11 Kızlar ben 37+4 günlük hamileyim. Olmayan şekerim geçen hafta yüksek çıktı. Yüksek riskli gebelik bölümüne yönlendirildim. Bebeğin karın çevresi 40+3 çıkıyor. Bebeğim önde gidiyormuş. Korkuyorum müşahede altında tutulacakmışım 3 gün😕 zaten doğumumda geldi
Tuuce7 Nisaa11 Geçmiş olsun umarım her şey yolunda gider ve sağlıklı bir doğum hikayeni de dinleriz :)
Ayzem_25 Nisaa11 geçmiş olsun inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın . Korkma Allah c.c yanındadır.