Bala zararlı diyen doktorlara sadece bir kpnuda katılıyorım bal eğer alerjiniz varsa dokunur fazla değil hergün 1 kaşık polen ve bal karışımj zarardan çok aksine bir sürü faydaları vardur 3 çocupumu balla büyüttüm en büyük oğlum bronşit geçirdi hava makinası ventolinler en sonunda bal arı sğtü polen verdim ben oğluma doktora gittiğimizde ilaçları dğzenli kullanmışsınkz atlattı dedi ben ilaçları kullanmadım halbüki alerji olmadıpı sürece zararı yoktur market balı olmamak kaydıyla