ZorYollardanAsipGelenim canım inşallah herşey yolundadır; bu tarz ağrılar normal olabiliyor. Sen doktor kontrollerini ve ilaçlarını aksatma. Ben de bugün akşam kalp atışını duymaya gidecektim ama gece tuvalete gittiğimde peçetede kan gördüm. Hemen hastaneye gittik tabi baktık bebiş orada kalp atışını da duyduk. Bana da ilaç başladı doktorum. Hayırlısı Allahtan. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.