Hlymtl aidin salihin kitabında Ph dengesinin bozulmasından kanda asit arttığı için oluyor yazıyor. Asidi arttıran şeylerden uzak durun. Beyaz ekmek, margarin, ayçiçek yağları, katlılı yiyecek içecekler, kahve çay şeker, karışık yemek, kavrulmuş tuzlu bekletilmiş çerezler, ve yemekten sonra meyve ve tatlı. Bunları olabildiğince tüketmeyin. zaten çoğu hem normal hayatımızda hem hamilelikte zararlı şeyler. Tatlı ve baldan uzak durun. Yiyebilirseniz her gün sarımsak yutun. Günde 2 kere sirkeli suyla taharet alın ve her zaman orayı kuru tutun çünkü mantar ıslak yerde çoğalır. Ben hamile değilken bir kere yaşamıştım sirke iyi gelmişti birde akşamları yatmadan çok sıcak suyla yıkıyordum geçmişti ama şuan hamilelik olunca sıcak su çok doğru olmaz sanırım allah korusun açılma olabilir ama sirkeyi sürekli kullanın Allahın izniyle geçer çok geçmiş olsun🌸