Mucize34 Ilbilge bende hic sevmem hap kullanmayi kusasim geliyo bogazimda takılıyor genelde 😁 ama çocuğum için mecburum
Sedaysn Ya inan aynıyız ilaçlara karşı tuhafım içemiyorum yutamıyorum zor geçiyo boğazımdan Kocaman haplar bide kokuyolar🤮🤮 ben düzenli olarak kullanamıyorum içtiğim zamanda çaya bol şeker atıp öyle yutuyorum maalesef ☠️🥴
vrndozlem Ilbilge bende 9.ayımdayım hep yarım yaamalak içtim zor geliyor içmek mide yanması mide bulantısı gaz sorunu bende bıktım🤷♀️