Seva_aa canım o gün başka bi hastaneye daha gittim o doktor bebeği ve esini gördü sonraki hafta çağırdı tekrar kalp sesini duydum çok şükür bebeğim doğdu şnsallah sizde sağlıkla doğum yaparsınız
8 haftaya kadar görünmeyebilir dedi gittim doktor bilgin olsun