Essem merhaba. Doktorumuz 20. Haftadan sonra kan ilacı verdi onu kullanmaya başladıktan sonra 1 ayda 2 defa ishal oldum ve hastanelik oldum serum yedim. İlacın prospektüsünü okuduğum da ise yan etkilerin de şiddetli karın ağrısı ve ishal vardı. Bende kullanmayı bıraktım. Kendi Doktoruma gittiğim de bu konuyu görüşücem. Eğer sizde kullanıyorsanız bundan dolayı oluyodur