Mervee07 Selam güzel anne adayları.Kendim doğuştan kalp hastasıyım ve perinatolog takipliyim. 28. Haftada Doğum yapıp bebeğimi kuveze alacaklar. Şimdi size sorum 18. Haftada bebeğimin beynin kist gözlendi ama bunun ilerleyen haftalara dağılacağı çok önemli olmadığını söylemişti doktorum. 21. Haftada bebeğin beyninde sıvı birikmesi olduğunu 7.3 mm sıvı olduğundan bahsetti 23. Haftada sıvı artışı devam etmiş ve 9.1 mm olmuş. Sınır 10mm dedi ve hidrosefali olma ihtimali artarsa çok yüksek dedi. Bebeğimin başı 26 haftalık haftasına göre 3 hafta önden gidiyor. Erken Doğum olacağından ayrı korkuyordum şimdi birde bu eklendi ağlamaktan helak oldum. Başına böyle bir durum gelen var mı varsa dağıldı mı?
Minnosizmmm Mervee07 acil şifalar canım çok üzüldüm yavrun tez zamanda sağlığına kavuşur ama bir bilgim yok postun üstte kalsın diye yazıyorum