Dilek1661 İlk günden beri kız hissediyordum gizliyordu cinsiyetini göstermiyorsa kızdır tezini çürüttük çok şükür rabbime 🥰🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Esse Dilek1661 hayırlı olsun canım Ramzi teorisi tuttu mu sende kesenin solundaysa erkek falan deniyor ya
Esse Dilek1661 hayırlı olsun canım Ramzi teorisi tuttu mu sende kesenin solundaysa erkek falan deniyor ya
Esse Dilek1661 hayırlı olsun canım Ramzi teorisi tuttu mu sende kesenin solundaysa erkek falan deniyor ya
Esse Dilek1661 hayırlı olsun canım Ramzi teorisi tuttu mu sende kesenin solundaysa erkek falan deniyor ya
Esse Dilek1661 hayırlı olsun canım Ramzi teorisi tuttu mu sende kesenin solundaysa erkek falan deniyor ya
Dilek1661 Esse valla bende bütün teoriler kız gösterdi doktora bile kız dedim oda al sana p*pi dedi bana🙂🙂🙂
Esse Dilek1661 ay inş benim de öyle olur bir Kızım var rabbim nasip ederse bu da erkek olsun çok isterim tabi öncelik sağlıklı olması hayırlısı Mevladan.Peki basenden kalçadan kilo alma karın sivriliği var mıydı bu tarz belirtiler canım
Esse Dilek1661 ben de yeni 10+0 oldum bakalım inş erken öğreniriz demek ki kız erkek karın şeklini belli ediyor ben de daha belli bi karın yok sanki
Alisalpa Dilek1661 hayırlısı olsun.. bende kız hissediyordum. 5 aya kadar göstermedi kendini. Herkes kız dedi ama oğlum oluyor benimde 💙