0554 Merhabalar her kese ben 30+4gunlik hamileyim ve karnimda bebek hareket edince saq tarafimda hafif agri oluyor bobrekden ola bilirmi ama bebek sanki o tarafa dogru hareket edince oluyor boyle olan varmi bilgilendirseniz sevinirim