Melekmustafa57 Kızlar ben 27+3 günlük gebeyim ama karnım yok denecek kadar az göbeğim çıksın istiyorum ilk gebeliğim ama 🙈🥰 bu aylardan sonra büyür mü sizce 🥰🧿🙈@
EAK Melekmustafa57 bi gece yatıyosun sabah kalktığında bi anda göbeğin oluyo 😀 bak makara yapmıyorum cidden bi anda çıkıveriyo
canimoglum53 Melekmustafa57 30.hafta hala hamile gibi durmuyorum gören sen nasil 7 ayliksin diyor hatta. Boyum biraz uzun ve ic karnim genismis. Bir umut cikar diye bekliyorum :))
27_ EAK Kesinlikle benim de oyle oldu ve bir daha hic inmedi. Hizlica büyüdü. Simdi de diyorum birazcik inse de rahat hareket etsem 🤣