Ftmemne Merhaba hanımlar, 35 haftalık hamileyim ve 2 gündür karnımın üşüdüğünü hafif ağırdığını hissediyorum. Çok kalın yorgan,battaniye altına giriyorum ısınıyor,aksi halde soğuk. Bu durumu yaşayan var mı? Kontrolüm cuma günü doktorda