aydandir Merhabalar 23+5 teyim bir kaç gündür karnımın içinde sürekli bir titreşim var sanki bir damar titriyor gibi.Bebek içerde titreşim moduna almış gibi kendini☺️😆 acaba böyle olan var mı normal mi merak ediyorum.
Ftmemne aydandir evet hemen hemen herkes yaşıyor bu durumu. Bebek kordon ile oynuyormuş o sebeple titreşim oluyormuş
defne55 aydandir ay evet benide çok titretiyordu 😂😂 artık son aya girdigimiz için yapamiyo tabi normal canım merak etme
Fdle aydandir ben hiç öyle titreşim falan hissetmedim henüz yada hissediyorum da ben mi anlamıyorum acaba bilemedim bende 23 haftalığım da 🙄
aydandir Ftmemne yaaa çok şükür korkmuştum biraz bizimki sürekli oynuyor ozmn kordonla canı sıkıldıkça😆
Sevilay_dvc Ftmemne kordon ne alaka ki bende de oluyo. Nasi bi etki edebilirki titresin? Kimden duydunuz
Kbrbydkk Ay bende de bir iki defa olmuştu ondan mı oluyormus😂😂😂 bu ne ya diye çok şaşırmıştım bak bizim sıpaya😂😂
Ftmemne Sevilay_dvc burda bir hamile arkadaşımız başlık açtı,aynı konu ile alakalı.ve kontrolünde doktoruna sorduğunda bu cevabı vermiş.bebek kordonu ile oynayıp çektiğinde titreşim olur demiş.alakası bu
aydandir Ftmemne bende şimdi doktoruma mesaj attım.Önemli olan kasılıp gevşeme demiş o yoksa bebekte hareketliyse normal demiş..
songul2195 24 hafta 4 günlük gebelik çok kötü idrar yolu enfeksiyonu var idrardan sonra hafif kanamam oluyor ilaç aldım foktor tavsiyesi ile ama hala geçmedi enfeksiyon beni mahvetti