Meralll59 Kızlar kullandığınız granül çamaşır deterjanı ve bebiş şampuan markası tavsiyesi rica ediyorum. Kullandığınız memnun kaldığınız neler var?Ayrıca sıvı mı yoksa granül mü tercih ediyorsunuz/sebebi nedir?
Tz1 Meralll59 ben omo baby sıvı deterjanı aldım şampuan mustela kullanmayı düşünüyordum ama dalini aldık
Mervesnck Meralll59 siveno sivi deterjan aldim canim Bebek icin sampuan vucut losyonu da mustela tercih ettim organik ve urunler hakkinda guzel yorumlar aldim 🥰
Meralll59 Sıvı deterjanı için çıkmıyor filan diyorlar.granülü övüyorlar.siz ne düşünüyorsunuz.deneyiminiz nedir?
Kbrbydkk Duru Granül indirimde iki üç paket aldım ilk kiyafetlerini yikayacam bununla. Çok aşırı koymayip iki kere durulama yapınca mis gibi oluyormuş. Bende öyle yapacağım. Ama imkanınız varsa siveno veya minoris tavsiye ederim .
Mevicka Mühendisin oğlu diye bi sayfa var orda içeriği temiz ürünleri paylaşıyorlar bak listeye ben ordan bakıp boron ve duru granül aldım. ☺️ Alacağım hemen hemen herşeyede onun güvenilir listesinden bakıyorum ıslak mendil şampuan vs vs ürünler için 👍👍
Kbrbydkk mercan2020 makinenize hassas yada bebek kıyafetleri programi varsa onu kullanın derim. Yoksa kıyafetlerin içindeki etikete göre derecesini ayarlayın. Yoksa solma yada bozulma yapabilir. 40 derece ideal gibi.