Pinar-33 Merhaba kızlar 37 haftalık olduk 2 gündür bebegimin hareketlerini az hissediyorum normal mi bu durum
_emymom_ Pinar-33 sona yaklaştıgınz için normal ama günlük 10 kere hissetmeniz lazım en az benim dr um öyle demisti