Aliss_36 resimag.com/-sil/47763884587ef797a08eabc3431edaa2 Sanki kafası vücuduna göre büyük mü kızlar, bu arada 11+6 yım. Lütfen bilenler yazabilirmi korkuyorum ve moralim çok bozuk. Doktorum herhangi olumsuz bişey demedi ama doktordan çıkıp dikkatli bakınca farkettim.
Tz1 Aliss_36 ilk zamanlarda bütün bebeklerin kafası vücuduna göre büyük olur sonrasında orantılanıyor zaten resminiz yüklenmemiş siz ona kafanızı takmayın
Ozlembjk Aliss_36 20 ve 25 haftalara kadar bebeklerin kafasi vücuduna oranla daha büyük olur endişelenmeyin
Deniz_1987 Aliss_36 bende senin gibi panik yapmıştım annee baksanaa başı büyük görünüyo demiştim ama korkmama gerek yokmuş çünkü hep öyle görünüyomuş ultrasyonda, içini ferah tut😊
Berdogan Ultrasonda hep oyle gorunuyor zaten tam bir bebek şekli alana kadar boşuna üzmeyin kendinizi. Doktorlar zaten her kontrolde baş çevresini ölçüyorlar hatta doğum sonrası bile ölçülüyor yaşına kadar
Gulcezeren Korkulacak bir şey yok gelişim sürecini tamamlayana kadar kafası vücuduna göre herzaman büyük olur ilerki haftalar orantılanacaktır endişelenicek bir durum yok
Poncikveannesi Zaten bu aylarda kafaları büyük oluyo tüm bebeklerin size özel bişey değilki sıkıntı yapma anneşşiiii daha büyüsün tosun her yeri normal orantıda olcak biblo gibi vercekler kucağına 😍😍😍😍😍😍😍
Aliss_36 Poncikveannesi inşAllah o günleri sabırsızlıkla bekliyorum ne kadar tatlı konuşmuşsunuz 💕cinsiyetini anlayabildiniz mi
Poncikveannesi Aliss_36 cinsiyet işlerinden hiç anlamıyorum canım benim ben bu gün doktordaydım benimki de dönmüş tötünü bekle bekle dönmedi amaaan dedim ne olcak kız olsa da benim erkek olsada yeterki.sağlıkla gelsinler hayırlı evlat olsunlar 🙏🙏
duygusm Aliss_36 Hiç merak etmeyin, bi sorun olsa zaten doktorunuz söylerdi. O haftalarda hepsi koca kafa oluyor 😊 bacakları henüz çok kısa oluyor ve zamanla normal orantılarına geliyorlar.