Fdle Heee yaaa benim de basketbol topu gibi yemin ederim. Hem de gerildiği için hassas aciyor da ağrıyor da :(
Normalde de zayıf biriydim ondan gerildi sanırım sıfır göbek vardı bende 😁
Şimdi göbekli insanların halini anlıyorum
Çorap için eğildiğimde falan resmen canım acıyor