hande26
merhaba ben 2. çocuğuma hamileyim 19 haftalık çiğlide irfan özer e gidiyordum fakat istifa edip can hastanesine geçti bende oraya gidicem mecbur doktorum çok iyi çok memnunum çünkü fakat hastane ile ilgili hep kötü yorum duydum sezeryan olacak doğumum ama anestezi uzmanı kötü diye duydum epidural i bir hastaya yanlış uyguluşamış vs sizin bir fikriniz var mı acaba