Gnvrtgc Kızlar günaydın Kahvaltı da iki ekmek dilimi ısıttım kendime. Birini yedim,diğerini biraz yerken küflü olduğunu farkettm. Poşette kalanlara baktım onlarda küflüymüş meğer 😐 Yediğim dilimde küflüydü kesin yani. 12 hafta hamileyim,başına gelip doktora soran oldu mu,bebeğe bi zararı olur mu ??
Busramerve Gnvrtgc bebeğe zararı olur mu bilmiyorum ama doktoruna söyle canım.küf mantar olduğu için zararlı hamilelikte
Bertug-Tugberk-Mom Gnvrtgc doktorunu ara canım. Bisey olmaz büyük ihtimalle 12 haftalık olduğun için 🙏 daha küçük olsa sorun olabilirdi
Gnvrtgc Deletedmom0810 Valla gülmeyin 😃 Küf mantar sonuçta,yediklerimiz bebeğe gidiyo. Endişe etmemek elde değil 😃
Deletedmom0810 Gnvrtgc O kadar endişe etmeyin kız sakınan göze çöp batar ya Allah’ın izniyle bişey olmaz Allah’ın koruduğunu kimse koruyamaz okuyunca komik geldi ondan yazdım 😘😂 sen enişte etme
CemrePektas Gnvrtgc bende 1 hafta önce tarihi 3 ay geçmiş mayonez yedim 😂 zaten kendisini yemememiz gerekiyor, bir de üstüne tarihi geçmişti🤪 ama her gün yaptığım birşey olmadığı için sorun olmazmış.
Deletedmom0810 CemrePektas aynen öyle ne olacak ya Allah’a emanetler Allah’ın izniyle öyle korunaklılar ki 🙏🏻