Aleyyynavefa Dünden beri ağlıyorum 34+3 haftaligiz bebegimin hareketlerinde azalma ve kalp atislarinda yavaslama var . Doktor beslenmesi kotu olsa hemen alirdim bebegi ama beslenmesi iyi durabildigi kadar dursun istiyorum nst kotu cikmaya devam ederse alicam doguma dedi bu arada bebek 2.400 gr solunumu da varmis simdi dogsa kuveze buyuk ihtimal girmicek dedi . Kendim de dogustan agir kalp hastasiyim , arastirdim bu durumu cocuga oksijen gitmediginde vs kalbi yavasliyormus bebegini kaybeden cok anne varmis bu durumdan bi an once riske atilmayip alinmasi gerekiyormus . Benim icim yuregim yaniyo ben naparim ne yapayim Allah icin bana akil verin doktoruma yalvarayim mi al cocugu biseyler olmadan diye cok korkuyorum ona bisey olursa ben naparimm 😭
Selinnnce Aleyyynavefa kotu dusunme canim. Evrene pozitif enerji gonder. Iyi dusun iyi olsun. Doktorunla bi konus istersen yinede o daha iyi bilir. Sen gonlunu ferah tut. Allah hepimizin bebeklerini bize bagislasin amin
sahibe Aleyyynavefa ablamin bebegide 38 haftalik dogdu ama kilosu 2.400 du canm bisey olmaz haftana gore iyi demkki bebis rabbim kolaylik versin sana bagislasin
Aleyyynavefa Selinnnce amin canimm nerde ne kadar hamile varsa hepsine sag saglim kucagina almayi nasip etsinnn .. bu aksam yine nst ye giricem oda kotu cikarsa arayip konusucam doktorumla😔❤
Suleymanovs Gorumcem 38miydi 39muydu haftalik bebek dogurdu 2.500.bebek dogdugunda bedeni şiş oluyo.bi kac gun sonra.bebek 2.200 oldu.kuveze fln girmedi.baska bi doktora gorun derim.o da bekleyelimmi diyecek yoksa alalimmi.korkma sende...iyi dusun stres yapma.
Aleyyynavefa Suleymanovs bir doktora daha gidecegim bakalim o ne diyecek ... cok sagolun tesekkurler 😔❤