Selinnnce
Ozaman kesin bi doktora git. Iltahap kapmadan tamamen.
Bende ikinci gebelikten sonra öyle iltahap sanmistim -ama degilmis ve acisi normalmis. Idrar falanda kontrol etmislerdi.
Bana papatya banyosu önermislerdi. Eczanede vardir umarim. Onunla yarayi dinlendirebilirmisim dedilerdi. Ama ona vaktim olmadi pek. Sadece kendimi yormamaya baktim. O sekilde 2 güne gectiydi.