surfermom evet canim ben yawadin hatda daha fazlasini..tam bir ay arayla hamile kaldim..2gebelikde kurtajla sonuclandi malesef..hepsinin arasinda 1ay fark oldu.wimdi hamileyim.hamile kalmadan 1ay once kurtaj oldum..Cytotec ilacla duwuk yaptim cok zor oldu bende.sonrasinda parca kaldigini ogrendim ve kurtaj oldum..wimdi cok wukur 18haftalik hamileyim..3ay beklemedim demiyecegim cunku hic pilanlamiw degildim 3cu gebeligi..pilansiz oldu.ancak cok wukur problemlere ragmen tutundu bebegim.