Sweetblonde88 Ameliyat ekibi 5 dk ya hazırlanır emin olun. Benim ilk doğumum da acil sezaryene alındım. Saat 9 gibi bsbeğin kalp atışları düştü acil sezaryene gidiyoruz dedi doktorum. 9:24 de doğdu oğlum. Tabi riski var, rüptür olduğunda gözle görünür olmazmış evet ama nst den solunum ve kalp atışından anlıyorlar sanırım. Ve ssvd olunca ameliyat ekibi hazır bulunması şart. Ebenin seni hiç yalnız bırakmaması gerekiyor. En ufak aksilik de müdahale edilmesi gerekir.Biraz doktor ve gebenin kendine güvenmesi, gerisi de tevekkül.. Başka türlü olacak birşey değil. Allah herkese sağlıklı doğum nasip etsin.