BiDunyaMutluluk Selam kızlar şuan 33 haftalığım 37+6da sezeryanla doğum yapıcam. Sizin bebekleriniz 37+6 dönemlerinde kaç kiloydu, çok mu ufak doğar acaba diye endişe ediyorum 😔
Muallimehanim BiDunyaMutluluk 37+6 da zaten 38 i doldurmuş oluyor. Genelde sezeryanlar o haftada olur
BiDunyaMutluluk Muallimehanim evet canım ama ilk gebeliğim suyu biraz azmış 39da alabilirdik ama riske atmayalım dedi 🤷🏽♀️