bezelyecik Arkadaşlar bebek ilk doğunca hangi kıyafetleri giydiriyorlar? Poşete ayrıca koycam neler koymalıyım?
Real bezelyecik hastane çıkışını koyarsıniz bide bez takımın şapkasını mutlaka koyun havalar serinledi .bide saracak kundak/banttaniye
Nigdelianne bezelyecik hastaneye göre değişiyor sanırım. Burda yazılanlardan onu çıkardım. Alt üst şapka eldiven bez battaniye. Yiğenime Citcitli da vermiştik yeni doğunca giydirmiyorlarmis geri verdiler
Berdogan bezelyecik 10 lu hastane çıkışı aldıysanız onu komple koyun(ağız bezi hariç) onlar kullanmadıklarını verirler zaten. 10lu yoksa iç zıbın alt üst eldiven şapka bir battaniye yeterlidir
Nurtenn95 bezelyecik hemşireye vericekleriniz bez zıbın çorap alt üst takım eldiven şapka battaniye bunun dışında başka bişeye gerek yok
bezelyecik Real direkt hastane çıkışı mı giydiriliyor. Bebeği siliyolar dimi giydirmeden. Kirlenicek diye 5li takımı getirirlerken giydireyim sonra hastane çıkışı giydireyim demiştim kusar eder diye. Gelen giden olur çünkü karar veremedim
Real bezelyecik aynen öyle yapın .ben bı tane ucuz olanlarından aldım doğduğunda onu giydiroyorlar .normal doğum yaptım silip giydirdiler yikamadilar bebeği.o süslü hastane çıkışları varya onları odama çıktım çok çok sonra giydirdim.
nazldemr bezelyecik iki ayrı hastane çıkışı ayarlamalısın en güzelini yada fototğraf çekimi için kullanıcanı verme ilk etapda yedeğini ver çünkü hemen kirleniyo bebekleri yıkamıyolar siliyolar sadece aynı gün içinde üstünü zaten değiştirmek zorunda kalıyosun ozaman en güzelini giydirirsin bence. Ben öle yapmıştım çıtçıtlı bady de koymuştum benim doğum yaptığım hastane gidydiriyo üstünede hastane çıkışını giydiriyolar eldiven şapka vs battaniye yada kundak vermemiştim onlar kendi battaniyesine sarıp getiriyolar bebeklere hediye veriyolarmış battaniyeyi her hastane farklıdır muhakkak ama resim çekilmek için güzelini bence ikinci etapda giydir
Aslikagan bezelyecik merhaba arkadaşım yeni doğum yaptı, o hastane çıkışını vermiş pişman olmuş normal bi takımını verseydim odaya geçince ben giydirseydim dedi, bakıcam bakalım. 2 yada 3 takım al yanın yedek dedi öyle yapıcam
bezelyecik Real pekii son soru kendiniz için ayrı poşet ayarlıyo musunuz ya da şöyle sorayım anne giyinik mi geliyor yoksa odaya ameliyat önlüğüyle mi geliyor. Normal görünüyor şimdilik bizim. Kendime de bi poşet ayarlamalı mıyım
Sweetblonde88 bezelyecik ince zıbın koyun tulum yada alt üst bez eldiven şapka ince battaniyesini verdik. Ne kadar silselerde boyun kenarında falan biraz bişeyler kalıyor en iyi takımı vermeyin.
Deletedmom667 bezelyecik temmuz ayında dogum yaptım 2 tane hastane cıkısı goturdum hastaneye bır tanesı ısımlıydı foto cekımı ıcın bır tanesı aslanlı bır hastane cıkısıydı.. aslan olan hastane cıkısını komple ayrı tulden keseye koydum ustunede hemsıreye werılecek dıye yazdım orda karısıklık olmasın dıye kesenın ıcınde sapka battanıye eldıven alt ust takımı ayrıyetten tulumu onlugu cıtcıtlı bady bebek bezı ve agız bezi koydum..10 lu hastane cıkısıydı benımkı hemsırenın kullandıgı eldıven sapka battanıye cıtcıtlı bady ve alt ust takım okdr.. ayrıyetten muhakkak yanına yedek kıyafet gotur tek hastane cıkısı yetmedı bıze degıstırdım hep ben
Vera18 Ben 5li hastane çıkışı iç zıbın ve battaniye vereceğim. İlk etapta zaten hemen kirlenicek o yüzden normal bir 5li zıbın aldım. Daha sonra da güzel bir 10lu zıbın aldım onu giydiririm diye düşünüyorum.
Real bezelyecik şimdi ben devlette doğum yaptım ama bu hastanede yeni düzen gelmişti .sancı çektiğim odada doğum yaptım yani ayrı dogumhaneye goturmediler kendimde elbise/gecelik giydim yani yeşil ameliyat önlüğü yok.bebegin kiyafetleride poşette baş ucumdaydi doğdu sildiler giydirdiler .dikişin bitti sandlayeyle odaya çıktım orda alt üst pijama giydirdi annem.ama şimdi hastane önemli ayrımı goturcekler benimki gibi mi olcak siz gene hazırlıklı gidin duruma göre ilerlersiniz.
bezelyecik Peki kendim için bi poşet ayarlamalı mıyım doğumdan sonra odaya giderken mi giydiriliyor yoksa odaya önlükle mi geliniyor?
bezelyecik Real öncelikle teşekkür ederim tek tek açıklamışsın🙏🏻😇😇 ben en iyisi elimin altına hazır edeyim gidişata göre alır giderim çok sağolun ☺️☺️😇 çok yardımcı oldunuz..
Real bezelyecik rica ederim.hastaneden hastaneye şehirden şehire farkediyor her ihtimale karşı hazırlıklı olmak en güzeli:)
bezelyecik Cevap veren herkese çok teşekkür ederim arkadaşlar çok yardımcı oldunuz 😍☺️ Allah hepimizin yavrusunu bağışlasın inşallah 🤲🏻🤲🏻