Merveeee Gams ben sözleşmeliyim hocam ikiz gebelik 30. Haftamda ayrıldım 24 ten sonra da nöbet yazmadı idarem değişen bişi yok yani
Asli2663 Beyza1324 hocam yaz tatilinde doğurduğun için kullanmasan eğer Doğum iznini Doğum sonrasına aktaramıyorsun değil mi? Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah benim de Temmuz 15
Zeweyy Merhabalar 😊 ben de okul öncesi öğretmeniyim hazian 28 görünüyor doğumum ve mayıs ın ilk haftası 32. Haftam dolar dolmaz ayrılacağım izine sonrasında kullanamıyorum zaten çok sadece bir ya da iki hafta kalıyor sonrasına o yüzden uğraşmayacağım.. Doğum ücreti diye bir şey hep söyleniyor ama benim hiç bir bilgim yok bu konuda biz de alabiliyor muyuz acaba🤔
Aysenurtsr Dogum yaza, agustosa geldigi icin ben sahsen yararlanamiyorum dogum prasindan ama, muhasebecimizle gorusup detayli bir bilgi alicam insallah 🤗