Cyln7701_ Merhabalar ben 7 haftalık hamileyim ve dün doktoruma gittiğimde bebeğimi göremedim sadece keseyi görebildik haftaya tekrardan çağırdı doktorum kızlar bu normal mi yardımcı olun yada benim gibi olup bebeğini gören varmı çok endileşeleniyorum.
Gizemabc Cyln7701_ sakin olun evet normal😊 keseyi gördüyseniz sorun yok. Bebek görülebilecek kadar büyük değil demek ki. Bir dahaki kontrole görürsünüz😊
SenaBE O haftalar çok erken olduğu için bazen görünmüyor oluyor.bidahaki gittiğinde bol bol su iç sıkışık git yani.o zaman daha net gözükür inşallah 🎀