minis00 Kızlar sağlık ocağından çıktım bebeğimin kalp atış hızı 147 çok heyecanlandım cinsiyet hakkında 🙈
Biyolog minis00 benim 150ydi erkek canim. Tabi ilk haftalar kaçtı hatırlamıyorum 31inci haftamdayım. Senin gönlünden geçen ne?
seymakumatarnsf minis00 Kalp atışına göre cinsiyet nasıl belirleniyormuş ki? Doktorunuz mu böyle bir şey olduğunu söyledi?
Fdle minis00 benim kızımın kalp atışı hep 150 ve 170 arası oluyor canım ama kalp atış hızıyla cinsiyetin cok bi baglantısı olmaz diye düşünüyorum