Aleynakup
Canım bulantin ve agrinin iğneden olduğunu sanmiyorum
Gebelikten ötürü bulantı oluyordur
Kasıklarda ağrıda o haftalarda normal rahim büyüyor sonuçta
İğne sadece kan civitici iğne
8 aydır kullanıyorum bulantimin ve agrilarimin iğneden olduğunu dusunmedim hiç
Ondan değildir merak etme