maybeone_34 karnım çıkmıyor derken merak ediyorum dışardan belli olacak derecede mi çıkmadı yoksa bebeksiz haliniz gibi mi aynı. Çünkü ben 17. Haftamdayım herkes karnın daha çıkmamış diyo ama ben baktığımda kasık bölgem ve göbek deliğimin biraz altı hafif kavisli hale geldi ve birden oldu. Tam göbek diyemem. Sizinde öyle bişey varmı acaba