ebruli92
Arkadaşlar 21+3 haftalik tek yumurta ikizlerime hamileyim son günler artik nefes alamamaya basladim aşırı sisiyorum ve gece uyuyamıyorum karin agrisindan sizce normal mi
Ayashatun
Bende 19.haftaya girsim ayni duyguları yasiyorum ikizz degil ama agridan uyuyamiyorum büyük ihtimalle bebekelr buyudugu icindir diye dusunuyor insallah rabbim acil sifa versin tatli uykularin olsun bu donemi en guzel sekilde atlatirsun 😣
ebruli92
Amin canim sende insallah rabbim tum hamilelere saglikli kolay dogumlar nasip etsin
denizadaalpp
ben 27deyim daha agrim fln olmadi şükür uykudan uyanmadm wc hariç . birz erken baslamş gece agrilari kan degerlernz fln nasil