Benim doğum hikayemde protein fazlaligindan carsanba gunu hastaneye yatirdilar tedbir amacli ama bsy cikmadi doğumdan 1 ay sonra bakicaklar tekrar afedersiniz idrar biriktircekmisim neyse ben hastanede daha strese girdim bide tam dogumhanenin yanindaydim normal doguranlari gordukce bende korku oldu herkesin acisi farkli tabikidee beni servise aldilar 1 gum sonra oglumun once nisani geldi sonra yavas yavas sancilarim gelmeye basladi 5 santim olmustu acilmam gerisini suni sanci verdiler her yarim saate 1 acilmam oldu ikinmam geldi be 22:30 da oglumu kucagima aldim sukurler olsunki ondan sonrasi dunyalar benim oldu simdi cok rahat yuriyip ogluma bakiorum allahaa sukurr herkese normal dogumu oneririm ve hemsireler ne derse onu yapin derim cok faydasini gordum burdan dogumu yakin olanlara isallah bi avazda kurtarsin hepinizi ben yusufumu aldim sonunda kucagima rabbim bekleyen herkesin basina 👣🙏💐👣