HilalAltun Bugün tam 5 haftalık olduk. Keseyi görmek için çağırmıştı doktor. Bu haftada gören var mı görebilir miyiz acaba ?
kr1907 HilalAltun HilalAltun bazı kişilerde görünebilir ie bazı kişilerde görünmeyebilir bu sizin değerlerinizin artışına bağlı ama görünmezse bir kaç gün sonra gidince görünür
Taze_hamis HilalAltun canım benim 4 hafta 3 günlükten minnacık gözükmüştü. 5 hafta 4 günlükken daha da büyük gözüktü. Seninde gözükür 😊
HilalAltun Harvicell Hacerevgin ynale Syka7 diğerlerini etiketleyeceğim Ama hepinize teşekkür ederim. Keseyi gördük. On gün sonra kalp atışı için çağırdı ☺️
ynale HilalAltun başkasında 5. hafta da görünmesi, sizde de görüneceği anlamına gelmez. beta hcg 2500-3000 olmadan karından ultrasonda kese görünmeyebilir. o yüzden endişe etmeyin. vajinal ultrasonda bu haftalarda görebilmeniz mümkün.
Hacerevgin HilalAltun ben 8 haftalikken bile göremedim hep dış gebelik ve düşük korkusuyla yandım tutuştum şimdi 15 haftalik olduk 🥰
Harvicell HilalAltun sağlıklı sıhhatli vatanına milletine , anne babasına hayırlı evlatlarımız olur inşallah🙏🏻🧿