Dilaemrh Günaydın herkese. Az önce tam bi bardak olmamakla birlikte bozuk süt içmişim dibinde farkettim. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Çok tedirginim. Doktoruma da yazdım cevap bekliyorum. Ama sizler yaşadınız mı sormak istedim.
azizeguneyy Dilaemrh bencede bir şey olmaz ama kişiden kişiye göre değişir siz yinede doktorunuzla görüşün
defne55 Dilaemrh bisey olmaz ben çok ıctim öyle 😂😂 zaten allah korusun zehirlenme gibi durum olursa kendini belli eder alırsın tedbirini
Dilaemrh Melek36 çok korkuyorum kendim için değil de bebeğime😏 oysa tadında kokusunda hiçbir sorun yoktu dibine geldim yoğurt gibi😓 bir sorun olmadıysa iyi
Taze_hamis Dilaemrh yanlışlıkla yaptığın şeyler bebeğe zarar vermez derler kuzum içini ferah tut hiç bişey olmaz 😊
Dilaemrh defne55 inşallah olmaz ya çok tedirginim sizlerin cevaplarıyla bir nebze rahatlıyorum sağol ☺
Dilaemrh shsn böyle bi durum yaşayan benim gibi hamiş çok demek ki. İnşallah olmaz. Allah bebeklerimizi korusun🙏
Lalemm86 Dilaemrh bozuk olsa içemezdiniz bence kokusu ve tadı çok kötü oluyor bende içmeden önce mutlaka tadına bakarım kesinlikle içilmez bozuk süt
Dilaemrh Lalemm86 Hayır tadı ve kokusu normaldi ama dibine geldi yoğurt gibi kesik kesikti öyle anladım.
Deletedmom0810 Lalemm86 aynen iğrenç derecede bi tadı oluyor bir yudum dahi yutamaz insan zannetmiyorum içilsin
Ftmemne Dilaemrh endişe etmeyin sadece mideniz,bağırsaklarınız bozulur o kadar.vücut yararlı vitamin ve minaralleri ayırarak kana dönüştürür ve bebeğinize gönderir.mantıken bozuk süt bebeğinize gitmez.sizi rahatsız eder o kadar
Dilaemrh Ftmemne Umarım olmaz, zaten az içmiştim. Ama google a bakınca insanı tedirgin eden neler neler yazıyor.
Dilaemrh Aseldurupp ben de öyle düşünüyorum canım sağol. Bebişlerimiz sağlıkla büyüyüp gelsinler inşallah 🙏🐣
Dilaemrh Deletedmom0810 ama canım dibi yoğurt gibi kesikti bozuktu yani. Yeni bozulmaya başlamış olabilir