Yasminanne Selam kızlar😍Çok şükür 35 haftalık olduk biz.Ben bisey soracaktım 3.sezeryan kaçınci haftada oluyo biliyomusunuz.benim diğer 2si tansiyondan erkwn alındı.son adet tarihin 5 şubat⌛
Kayabusra35 Yasminanne bende bugün 35 haftalık oldum canım gecen hafta doktorum sezeyan olursa 39 da alırım dedi
Nesli07 Yasminanne bende 35+3 üm benimde 3.sezeryanım olucak bu ayın sonu dedi doktorum net tarih vermedi henüz 😊
Ftmemne Yasminanne benimde 3. Sezeryan olacak son adet tarihim 6 şubat. Doktorum 38.haftada alırız dedi bakalım.