Hamilebiranne Yaklaşık 3-4 gündür karnım aşırı derecede kalınıyordu durduramıyordum kendimi ve kabardı kaşımaktan şuan vücüdumu sarmış durumda bu kaşıntı kendimi durduramıyorum kaşıdığım yerler sinek ısırığı gibi kabarıyor doktorun numarası yok 36+2 haftalığız hastaneyi aricam mesai saatleri başlayınca bi fikriniz var mı neden böyle olur ki deli eden bir kaşıntı ya uyuz gibi oldum
seyda_44 Hamilebiranne gebelik kolestazı dediğimiz bi durum var onu yaşıyor olabilirsin doktorunu bekleme acile git ama korkma,korkacak bi durum değil verdikleri bi ilaçla kısa süreliğine de olsa rahatlayanilirsin
Hamilebiranne seyda_44 kuzum ben onu araştırdım baktım da sadece kaşıntı oluyor kabarıklık olmuyor diye biliyorum ama bir gidim dayanamıyorum