Esra85 yukarıda hanfendiye doktorum cahil ozaman falan diye yazınca gerçekten üzüldüm açıklama yapmak istedim. burada hepimiz hamileyiz ve hassasız bu şekilde davranmaya gerek yok diye düşünüyorum. mümkün olduğunca sakince anlatmaya çalıştım ama gerisi kişinin kendisine kalmıştır. ❤