Yavruceylan hazırlık ağrıları olabilir canım. 2 gün benim devam etmişti ama ağrı girince yürüyemiyordum. 2 gu n sonra dogum sancısı başladı 5 saatte doğurdum. Zaten dogum sancısı gelince anlarsın düzenli olur dk ları. Yinede istersen hastaneye gidip nst ye bi gir.