hilalcik tabiki candan cevap veririm canım benim dikişlerimde açılma olmadı ben 40 hemen çıkar çıkmaz ilişkiye girmedim 1 ay tam kanamam oldu 40 im çıktıktan sonra da normal adetim de 1 hafta sürdü o aşağı doğru cımbız cımbız çekilmesi rahmin kendini yeni yeni topluyor demek diye mesajı oluyormuş ben birde yana yana tentürdiyot kullandım hep o şekilde iyileştim top gibi olan daha rahim kendini toplamamış be kuzum ilişkiye biraz daha ara ver dikişlerin açılıp dikilme olduysa eşini başka türlü mutlu et yoksa rahmin sarkar bu gidişle idrar torban assagi iner bir ameliyat daha ister bu gencecik yaşında birde ne olursun kadın doğuma mutluka git dikişlerin bence daha taze iliskide ben çok acı çekmiştim ya sanki hiç doğum yapmamış gibiydim zaten cok dar bir vajinam vardı üstüne doğum da biraz rahatlarım diyordum ebem harika bir kadın di ama hep besmele ile başladı sonrasında ne kanama ne patlama oldu sen genede git doktoruna belki antibiyotik verir seni rahatlatır böyle sorunlar kulakdan dolmayla olmuyor genede doktorun bilir kadın i kadın yapan zaten rahmidir hor kullanip ilerde sorunlar yaşama dan çözümüne bak inşallah sorunun yoktur ama ne oldgunu bilirsin çok geçmiş olsun canım