Dilara1234 yatış işlemleri yapıldıktan sonra eve mi gidiyoruz yani doğru mu anladım canım kusura bakma benim ilk çünkü☺ bi de bugün sabahtan beri anestezi kağıtlarını arıyorum en son doktor kontrolünde doktor bakıp sekretere vermişti ama ben aldım mı almadım mı hatırlamıyorum siz geri almış miydiniz anestezi kağıdını? o kadar şaşkın ve stresliyim ki😯 kaybettim diye düşünüyorum şu an