Meraba arkadaslar çok şükür bebegime kavustum ô kadar beklemenin sonunda. doğum hikayeme gecicem simdiden hakkinizi helal edin biraz uzun olabilir ayin 1 oldugu gece akşam uyumadan iki kere sanci girdi bana çok farkliydi ama icimede dogdu dogurcam diye boyle devam ederse dogururum dedim ama Sonra sanci felan gitti kalktim yarim saat dolandim hicbisey yok Sonra yattim ve uyudum gece bi uyandim acayip bi agri karnimda kendimi tuvalete zor atttim ve hemen gelip esimi cagirdim tabi gercekten filmlerde oldugu gibi erkegin éli ayagina dolaniyo ilk dogumumda eşim yokdu bunda vardi ô yuzden ve bu arada ben uyandigimda saat gece 2 neyse evden cikcaz eşim anahtari unutmus arabanin 😊2:15gibi hastaneye vardik once acilmama bakti 4cm Sonra nstye bagladi sérum taktim her iki dkda sanci geliyodu yarim saat 40 dk Sonra acilmaya bakti 8cm olmustu hersey çok hizli gelisiyo dedi ebe 10 15 dk Sonra bakti acilma tamamlabiyo nerdeyse bitsin suyunu delcem dedi istiyosaniz bekleyzbilir dedi ben igne istedim artik sona geldigimiz için dayanamadim ama igne için çok gecmis ve ebe suyumu deldi ve bebegim inmeye basladi bi kac ikinma île doğum bitti ve 3:34de askimi hayatimi kucagima aldim😍😍💞suanda evdeyiz bugün ciktik hastaneden bebegim çok şükür iyi bendede bi kac. Dikis var ama hic bi sorun yok iki yavrumla çok guzel gidyo hayat küçuk kizim 1 yasindaki kiskanmadi kardesini tersine okqsuyo opuyo Allahim herkezin evine huzur mutluluk versin 💞Allahim hepinize kolay dogumlar nasip etsin hayirli evlatlar yetisdirmeyi nasip etsin hakkinizi helal edin Allaha emanet olun 😍😘💞