RabiaBayram canim yaşadım aynı şeyi bende aynı haftamda öyle çaresizdimki gece boyunca 10 kere soğuk suyla duş almışımdır ama nafile cildiyeye gittim gebelik puppu dedi krem hap ve iğne verdi kendi kadın doğum doktorumla görüştüm gecmez doğum yapana kadar mecbur kullancaksin bebeğe zarar vermez dedi ben 2 gün sadece kremi sürdüm 2 kerede hapı attım sonra bıraktım cünkü geçmeye başlamıştı sana tavsiyem kil sabunu ve çam terebenti sabunu al onunla gün içinde vücudunu sürekli yıka şampuan sakın değdirme bebek yağı ile vücudunu nemli tutmaya çalıs ve en önemlisi sirkeli suyla kaşınan yerlerine surekli pansuman yap yansın bırak dustan çıkarken en son sirkeli su ayarla bir kova ve onunla yıkan çık sirkeyi sürekli kullan 2 gün içinde azaldığını hafiflediği görceksin inşallah benim 1 hafta içinde böyle çabalamamla geçti ve kaşımamaya çalıs kaşıdıkça dağılıyor vücudunun her yerine ben şu anda 38+2yim kaşıntı devam etseydi muhtemelen dayanamaz sezeryan isterdim çok şükür Rabbime şifasını verdi inşallah hayırlısıyla seninde şifanı versin 🤲💐