Ozdem hıçkırık canım ben de ilk bebeğimde her gece belli saatlerde hıçkırırdı karnımda. Hatta doğduğu ilk gece hastanede de yine aynı saatlerde hıçkırmıştı tıpkı karnımdaki gibi. Beni çok duygulandırmıştı. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim ama daha 6+5. İnşallah bebeğimin hareketlerini hissettiğim zamanlar bi an önce gelir.