cansin92 Mr1517 aynen benimde son 8 yarın tekrar kontrolüm var Perşembe günü için sezeryan isticem normal yoldan geleceği yok
Melek42 Mr1517 benim 38 haftalık oldu 3500 kilosu kanala girmiş ama rahim kapalı dedi n zaman olur acaba
Mr1517 cansin92 Aynı benimde yarın kontrol bende sezaryan isticem artık beklemek istemiyorum ne olur ne olmaz 🙅♀️
cansin92 Mr1517 bende beklemeye gücüm kalmadı doğsun sağlıklı olsun da nasıl olursa olsun modundayım 🤦🏼♀️
Mr1517 cansin92 Valla mecalim yok benimde yoruldum cidden, bende o düşüncedeyim yapcak birşey yok sezaryanı nasıl düşünüyorsun ?
Melek42 Mr1517 bana doktor kafası biraz büyük sezeyan olabilirsin dedi bu haftada bekleyelim dedi biraz aşağıda hissediyorum ama gelen giden yok
Mr1517 Melek42 Benim bebeğimin kafası 2 hafta öndeydi iri demişti ama normal için problem olmaz demişti. Hep aşağıdaydı kızımın kafası ben 9 ay poposunu sevdim tepelerde 😂 ama kanala girmiyor belirtide yok riske sokmam yani
Melek42 Mr1517 ben pazartesi günü gittim kanala girmiş dedi ama rahimde açılma yok maalesef sancı desen sıfır 😣😣
Mr1517 Melek42 Ben suni istemiyorum ondanda beklemiyorum işte kendi sancım da yok böylesi nasip demekki