sevdicek En başında düşük riskiyle başladık , kese aşağıdaydı ilaçlar filan ancak toparlanma aşamasına girdik . Şimdi de bu çıktı. İnternetten araştırdım çoğu blog normal diyor . Bazı yerlerde olabilir diyor . Korktum açıkçası , çalışıyorum ve sürekli beynimde her an bişey olabilir tedirginliği .. Keşke hiç söylemeseydi .