Öncelikle çok geçmiş olsun yigenimde aynı şikayet vardı doğar doğmaz ameliyata alındı şuan 1,5 yaşında ve gayet iyi durumu sadece ameliyat yerinden fıtık olmuş tekrar bı ameliyata gircek 15 güne bir ivik adlı bı tedavi var onu aliyor onuda bağışıklığı güçlenmesi için alıyor onun haricinde bı sıkıntısı yok icinizi ferah tutun korkmayın