Ayisigi1 Bayanlar 36 haftada cinsiyeti göstermiyorsa kız mıdır sizce 24 haftada gittim yine göstermedi kız kendini saklar diyorlar en son rüyamdada kızım olduğunu gördüm herkes sasırmıstı
melikeyakisikli Ayisigi1 göstermemenin cinsiyetle bi alakası yok canım benim kızım 12 haftadan beri direk açıp gösteriyor hatta doktor bile ne kadar cadı bi kız olucak dedi başka bi doktora görünsen belki görür
Foto03 Ayisigi1 benimki 24 e kadar erkek diye gösterdi kendini 24den sonra kıza döndü 😂 seninki yine göstermiyor en azından ben erkek diye neler aldım neler de elimde kaldı 😂😂
Deletedmom0810 Ayisigi1 benim komşum 9 ay boyunca öğrenemedi cinsiyeti hiç bir şekilde göstermedi ama doğurduktan sonra erkek olduğunu öğrendi 👼🏼
Fatosbdrm Benim kızımda 6. Aya kadar göstermedi 😊 tabi belli olmaz göstermiyor diye kız demek değildir. Ama genelde hep böyle oluyor
Ayisigi1 Foto03 valla banada özelde 16 20 haftada erkek dediler sonra devlet hastanesine gittim 3 kez göstermedi kendini sanırım buda sürpriz yapcak ve bizde beşiğine kadar herseyi mavi aldık😁😅
Foto03 Ayisigi1 o zaman unisex şeyler alırsın artık daha da göstermez ise 😂 hanı yeşil sarı kırmızı gri renkle falan al kıyafetlerini 😂
Iremgokce Ayisigi1 bu haftaya kadar hiç mi dönmedi ya nasıl sakladı ayrtınılı ultrasondadamı gözükmedi
Ayisigi1 Iremgokce valla bilmiyorum 24 haftadan 36 haftaya kadar ultrasona girdim doktora söylüyorum cinsiyeti göremedim diyo saklıyor kendini bakalım herhalde sürpriz yapcak bende kız istiyorum çok hayırlısı😊🤰🙏
Fdle Ayisigi1 valla benim kızım anca yüzünü saklıyor fıstığı hep ortada 12.hafta da öğrenmiştik kız olduğunu 😊
Deletedmom0810 Ayisigi1 onlar şehir efsanesi gibi bişey ben inanmıyorum yok kızsa göstermez erkekse gösterir vs 😂
Berdogan Bu haftaya kadar göstermediyse bırakın üstüne gitmeyin sizin bebek size supriz yapmak istiyor anlaşılan kıyafet olarak ara renkler alın 😊
Gizoo Ayisigi1 bence başka doktora görün çünkü erkekse skrotuma bakıyorlar gelişim açısından önemli bir kriter olduğu için, genital organını ölçüyorlar.Yani benim doktorum öyle yapıyor. Sen mutlaka başka doktora görün.
Lyg Valla benimde 23. Haftada gösterdi kız dedi doktor ama benimde içimde hep erkek olacakmış gibi bi his var🤷♀️Sağlıklı olsunlar tabi önemli olan bu
Ayisigi1 Iremgokce valla 16 20 haftada gittim özele daha gitmedim sanırım ayrıntılıya girmedim ayrıntılı 20 haftadan sonra oluyor benim bildiğim