Gizemvencoglu HicranYaman Tabi hazırlık iyi olur o zaman alternatif çözümlere yönelin Sağlıkla zamanında kavuşun inşallah 🙏🏼🙏🏼
matruskaa HicranYaman ebebekte indirimde 30 liraya almıştım gözleri var termal biberon yeri var sırt çantası spor şık bi ürün ebebek sitesini takip et canım bazı günler indirime giriyor güzel çantalar var
HicranYaman matruskaa takip ediyorum sürekli canim ama fiyatlarda bi indirim olmadı Bana denk gelmedi sanırım ☹
OzlEmrah Kimyagercik Bende sırt çantası almayı planlıyorum bebeklerim ikiz koluma çanta takamam gerektiği yerde yalnız olacağım çünkü sırt çantası en ideali diye düşünüyorum 😊
deletedmom26 Gizemvencoglu gerçekten ordan mı geliyo aliexperss Çin malı diyolar o yüzden bebek için ordan bir şey almak istemiyorum bi çanta buldum instagramda aynı aliexperss te de var o zaman o da ordan alıyordur kesin
Gizemvencoglu deletedmom26 Evet ne yazık ki bi çoğu yine Çin de geliyor ama iyi bir satıcı bulabilirseniz Ali expressten getirtebilirsiniz kalitesi iyi oluyor çünkü çinden gelse bile çin malı olmuyor bir çok marka ürün
Tamam CiaoBella sayfayı söyler misiniz?genelde AliExpress malı oluyor.size aynı çantayı,sağlam bir satıcıdan AliExpress’ten bulursam link atayım.
Gonca0881 HicranYaman ben ebebekten aldım selvi bebek bakım çantası 170 liraya mağazasında yoktu ödemeyi yaptık direkt eve gönderdiler ve çok beğendim çok kullanışlı geldi bana
HicranYaman Gonca0881 kalmamış sanırım selvi Bebek canim internet uygulamasından baktım da Eskişehir’de e Bebek mağazası Yok 🤢
Gonca0881 HicranYaman ben Artvin’de yaşıyorum burda da yok trabzonda vardı oraya gittik mağazada yoktu sipariş verdiler öyle geldi ödemeyi mağazada yaptık tabi ama ben bulamasaydım büyük bi çanta alıcaktım açıkcası
Gizemvencoglu HicranYaman Eskişehir de e bebek mağazası var Neo Plus avm de yanlış mı yazdınız acaba eskişehir mağazasında yok mu demek istediniz yoksa ben mi yanlış anladım bilemedim yazmak istedim yinede 😊 Mağazada ürün yoksa adresinize gönderiyorlar 😊
Senasehr HicranYaman ınstagram da annebebekshop da var 120 tl falan ama çok güzel di bir bakın isterseniz
HicranYaman Gizemvencoglu Eskişehir’de yok diye biliyordum aslında evlendiğimden beri yeni yeni ögrendim sayılır burayı neoplus a bir kere gitmiştim o ara bebek yoktu tabi hiç de dikkat etmemisimm çok sevindim ama gerçekten yok saniyodumm çok teşekkür ederim ☺ ❤❤