Fasulyemmm Bu gün oğlum çok kıpırdadı ve göbek deliğimin altında tüm vücudu ile sanki oraya toplandı taş gibi. Erken doğum gibi bir şey olabilir mi?
Hllhnm Fasulyemmm bende cok yasıyorum onu uzun süreli olmadıgı sürece sıkıntı olmadıgımı yalancı sancı oldugunu söylüyorlar
Burcu77 Fasulyemmm o toplanma bende de oluyor hatta arada hafif adet sancisi gibide oluyor cok dinliyoruz herhalde kendimizi saglikla zamaninda hayirlisiyla gelsinler insallah 🤲🏻😊
Suleymanovs Fasulyemmm korkma canim 12 haftadan beri ben o seyi yasiyorum.39+1 oldu hala kizim gelmedi.erken dogum olmaz.
Fasulyemmm Hllhnm ara ara sancıda giriyor aileme bir şey diyemedim ama içten içe korktum acaba mı dedim
Hllhnm Fasulyemmm benım ilk gebelk oldugu için sancının nasıl oldugunuda acıkcası bılmıuorum bazen karmım tas gibi oşuyo bazen rahime dogru sızlama oluyo belim agrıyo ama bunlar kısa surelı oluyo uzun olursa bende giderim acıle sanırım
Fasulyemmm Hllhnm sancının nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum ama saniyelik giren canını acıtan bir şey yaşıyorum heralde o 🤔🙂
Fasulyemmm Burcu77 amin canım. Ama doktorum da dinle diyor bana gün içinde hareketli olmasına bak diyor