Ebruyavuz benimde 21 haftalıkken Detaylı ultrasonda böbrekte büyüme çıktı. Ama doktor panik olucak birşey yok takip altında tutucaz dedi kendi doktorumda her kontrolde bakıyor. Bazen normal çıkıyor bazen büyük çıkıyor. Ama sonradan geçen birşeymiş. Şuan tehlikeli değil dedi sürekli takip edicez dediler. Bencede sıvı falan aldırma. Bol bol dua edicez sağ Salim alalım yavrularımızı kucağımıza